Sunday, March 26, 2017

VITAMIN UNTUK KECERGASAN, KECANTIKAN & KESIHATAN PARA SURIRUMAH

Bila banyak kerja badan penat. Kerja surirumah ni memang takkan pernah berhenti.. Orang kata kalau anak tidur tu kita pun boleh tidur sekali.. Oh nooo.. Waktu anak tidur la kita sambung buat kerja dan cari kerja kan.. Sebab tu la WAHM macam saya ni memang memerlukan suplemen tambahan agar saya kekal sihat & cergas. Untuk anak-anak dan suami. 
vitamin kecergasan kecantikan dan kesihatan surirumah
Salute pada mommies yg bekerjaya ni.. Bangun pagi dah siap sarapan, bekal anak ke sekolah, nanti balik rumah masak pulak, kemas rumah pulak..mesti penat kan.. Tapi Alhamdulillah.. Ramai mommies sekarang dah pandai urus masa sebaik mungkin. 
Cara nk dapatkn energy booster ni senang je..hihi.. Pagi-pagi minum ESP.. Dah la sedap kan..klu ada VIVIX lg umph! Mmg bertenaga! Tahan juga la.. ESP sumber protein, kaya dgn 9 asid amino yg penting bf stimulate badan kita supaya cergas. 

Klik sini ---->>> KENALI VIVIX


Lepas tu blh ambil VITA-LEA iron.. Mmg bagus multivitamin ni..ada zat besi, bagi badan kita cergas, cukup mineral yg diperlukan untuk tubuh kita. 
Best lagi, tambah BCOMPLEX..khasiatnya membantu metabolisme badan, supaya badan kita bertenaga hasil dari pertukaran kalori yg diambil semasa makan, dan paling penting ianya anti-stress! Bagus..bagus...
Badan sihat tak lengkap klu tak meremajakan diri kan..kikiki.. Bagi membantu menguatkan sistem imun kita ambil SR VITAMIN C. Baik untuk pembentukan kolagen. Kesihatan kulit. C untuk Cergas. Betul ni..cergas seharian.. Cantik untuk suami.. Hihi..

Jom lengkapkan diri kita dgn supplemen2 kesihatan yg terbaik. 

NAK BELI SECARA ONLINE ??

KLIK SINI


Sebarang pertanyaan atau pesanan produk boleh hubungi /watsapp saya & saya akan memberi bimbingan serta konsultasi pada anda sehingga anda berjaya/mencapai target. Amiinn Ya Mujib! 
Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 
Jangan tunggu lagi dan hubungi saya! 

 klik sini


You are not paying for the supplement, but you are investing on your health.

Pengedar Sah Shaklee Senawang / Seremban

Pengeposan seluruh malaysia 

Yaya Abd Aris
018 328 4995

Qisyaireen.blogspot.com





No comments:

Post a Comment

CARI DI SINI

Followers

TANYA DI SINI