Friday, September 2, 2016

Pengedar Shaklee Senawang, Seremban - C.O.D senawang

Assalamualaikum & Salam sejahtera.. Anda mencari pengedar sah shaklee di kawasan anda? Saya adalah pengedar sah shaklee di kawasan senawang. Mula aktif dari tahun 2015. Penghantaran percuma dikawasan Taman Bandar senawang, Giant senawang, lavendar height, taman bandar senawang. Dan semestinya dari negeri lain pun boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan.  Saya juga ada membuat pengeposan produk seluruh malaysia termasuk sabah dan sarawak.
pengedar sah shaklee senawang, seremban - COD senawang
Makanan Kesihatan - Laburkan duit untuk makanan kesihatan..walaupun nampak boros berbelanja tapi kita berhabis duit bukanlah untuk menunjuk-nunjuk atau perkara yg membazir. Ianya untuk kesihatan kita. Nikmat kesihatan yg baik adalah rezeki

Mengapa saya memilih shaklee sebagai makanan pelengkap saya?

Pernah dengar shaklee ?? Dah lama sebenarnya shakle berada di mslaysia. Dari tahun 1988 lagi. Belum lagi tahun kewujudan shaklee ni..mmg lama la. Shaklee adalah sebuah syarikat yang menghasilkan vitamin semulajadi. Di asaskan oleh Dr Forrest C Shaklee yang sejak usia bayi, beliau sering jatuh sakit.
Prinsip beliau adalah alam semulajadi sentiasa mempunyai jawapan kepada penyakit manusia. Di sebabkan itu beliau menghasilkan vitamin semulajadi Shaklee.

BACA SINI --->>> KENALI PENGASAS SHAKLEE

Vitamin semulajadi adalah vitamin yang tidak melibatkan sebarang bahan kimia berbahaya di dalam bahan-bahan pembuatannya. Bahkan proses pembuatan vitamin Shaklee juga semuanya semulajadi.
Dr Forrest C Shaklee merupakan insan pertama yang menghasilkan multi-vitamin pertama di dunia, iaitu Vitalea. Haaa..kalau nak tahu perkataan VITAMIN itu berasal dari multivitamin ini lah. Dulu tak panggil Vitalea..dulu VITAlized MINeral. 

Selain daripada ia di asaskan oleh Dr Forrest C Shaklee, vitamin Shaklee adalah vitamin semulajadi yang dibangunkan oleh barisan saintis dunia. 

Pertama kali jatuh cinta dengan ESP Shaklee (<< klik) Itu Produk pertama yg saya makan. Niat saya masa tu adalah untuk kecergasan ibu hamil. Masa tu mengandungkn anak pertama. Dan keberkesanannya tersgtlah ohsem! Ia Dapat mengawal berat badan saya, saya kurang letih/lesu, mampu berpuasa penuh, banyak sgt la manfaatnya..bestnya lagi bukan saya shja yg dapat effectnya tapi baby pun dapat tau..kulit bersih, Kuning cepat turun, Alhamdulillah xde masalah.

Dan seterusnya dengan set pantang..saya sgt puas hati dgn kesannya. Boleh nampak ketara perubahannya. Siapa yang consume tu tau dah.hihi. kiranya dah jadi jamu moden la. Tak yah risau dah nak mkn jamu yg pahit kelat berbau ke..makan supplemen ni pon da bagus. Lagi pun saya percaya sebab shaklee mempunyai Landmark Study  (<< klik) iaitu kajian klinikal dimana nak memastikan produk ini memang betul selamat, berkesan & semulajadi.

Meh kita cek satu persatu yaa..
Betul ke Shaklee ni Selamat & Berkesan?

Ramai orang cakap "ish! X elok la makan supplemen ni..semua akan effect buah pinggang la.." " x boleh makan sgt, bukannya berkesan pun..sama je semua tu" . 
ok, sekarang kita akan tunjukkan tentang kajian ni untuk jangka masa panjang ( as long as 40-50 tahun lepas makan produk ) mengikut kategori 
pengamal vitamin VS 
yang tidak mengamalkan vitamin VS 
pengamal vitamin shaklee. 
Shaklee berani untuk membuat landmark study dengan menguji produknya. Yela, nak membuktikan lagi bahawa produk shaklee ini benar-benar berkesan & selamat. Tak cukup setakat kata-kata,kita tunjuk sekali buktinya. Baru org tak akan argue pasal produk ni. 

Mr.Roger Barnett ( CEO Shaklee ) sendiri yang ingin membuat study ni. Kajian yang diketuai oleh Dr.Gladys Block (bukan calang-calang orang tau ) . Dan hasilnya tetap akan di publish tidak kira baik atau buruk. Siap mintak 3rd party scientists lagi untuk buat review. Takut ada yg x tepat/accurate. So, sapa berani lagi nk cakap pasal produk shaklee ni ? Hihi. Bagus kan. 






Lihatlah betapa berkesannya produk shaklee ni. 

Jadi saya memang menggalakkan semua orang untuk mengamalkan supplemen shaklee ni. Ia bukan sebarangan produk. Bukan cikai-cikai punya syarikat. 




Selain itu juga Shaklee merupakan salah satu syarikat yang teguh berkembang naju di banyak negara. maksudnya kalau kita jadi pengedar dan ingin menjadikan perniagaan ini adalah perniagaan yang tetap bagi menampung kehidupan kita masa kini adalah PILIHAN YANG BIJAK! 
kerana bila kita nak membuat sesatu pilihan untuk bekerja disyarikat mana, sudah tentu kita akan memilih syarikat yang benar telah bekembang maju. Dipercayai dan menjamin kehidupan kita sehingga masa akan datang. 


Jangan terkejut tau.. ada yang sebelum ni bekerja sebagai engineer, cikgu dan sebagainya sanggup berhenti kerja semata-mata untuk membuat shaklee sepenuh masa dan menjadikan perniagaan shaklee adalah pekerjaan yang tetap. terutamanya pada golongan wanita.. akhirnya dapat title 'Work At Home Mom'. bestkan? dapat melihat anak-anak membesar depan mata. InSyaaAllah.
Sudah ramai yang telah berjaya..Anda bila lagi?? Mahukan bimbingan untuk mendapat hasil yang sama?? Saya boleh membantu anda. "Your future life will be excatly what you decide to make it"

Do something today that your future self will thank you for

Sebarang pertanyaan atau pesanan produk boleh hubungi /watsapp saya & saya akan memberi bimbingan serta konsultasi pada anda sehingga anda berjaya/mencapai target. 
Amiinn Ya Mujib! 
Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 
Jangan tunggu lagi dan hubungi saya! 

 klik sini

You are not paying for the supplement, but you are investing on your health.

Pengedar Sah Shaklee Senawang / Seremban

Pengeposan seluruh malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Yaya Abd Aris
018 328 4995
Qisyaireen.blogspot.com








No comments:

Post a Comment

CARI DI SINI

Followers

TANYA DI SINI