Monday, September 12, 2016

NAK CEPAT CANTIK? PUTIH? GEBU?.. Jangan Salah Pilih Produk

Dek kerana nak cepat cantik, kulit putih, gebu dan sebagainya akhirnya derita menanggung kesakitan, malu .. hanya kerana gopoh tidak melihat kualiti produk tersebut dan mudah terpengaruh dengan produk yang murah ,tidak ada kelulusan KKM.  Namun, masih ada dikalangan wanita diluar sana yang masih tidak peduli dengan permasalahan ini.


Mungkin tidak lagi kena pada diri sendiri..sebab itu masih percaya dengan barangan yg tidak berkualiti. seharusnya anda perlu ambil tahu dan membuat research yang mendalam tentang sesuatu produk itu. kerana tidak mahu derita dikemudian hari.

Ia bukanlah benda yang baru. ramai wanita-wanita yang sudah pun terkena akibatnya. Antaranya :





Sangat menakutkan apabila kulit kita sudah menanggung akibat sebegini. Ia bukan sahaja membuatkan kita malu, malah akan membuatkan diri kita tidak berkeyakinan lagi untuk berhadapan dengan orang ramai. 

Pengalaman diri sendiri : saya pernah mengambil satu produk ni. pada tahun 2013, pada mulanya ia bertindak balas dengan cepat. saya nampak perubahan pada kulit saya sehingga membuatkan orang sekeliling menegur dengan kecantikan kulit tersebut. tapi, rupa-rupanya produk tersebut membuatkan kulit saya menjadi nipis dan ianya adalah sangat membahayakan. dengan segera saya berhenti menggunakannnya. 

Penggunaan produk ini sememangnya akan memberi kesan pemutihan yang cepat namun begitu banyak kesan sampingan yang akan timbul terutama di wajah, Kalau ditangan mungkin tidak terlalu kisah tetapi wajah adalah perhiasan wanita kan.  maka, apa yang saya ingin tekankan adalah produk pemutih yang sering terjadi seperti berikut : 

- kulit menjadi nipis
- anda boleh melihat urat pada wajah
- tidak tahan dengan panas matahari
- kulit wajah menjadi perit kemerahan
- terasa biji-biji pada kulit wajah
- kulit terasa panas


ini diakibatkan kulit wajah yang semakin menipis dan melanin kulit tersebut semakin berkurang menyebabkan sinaran UV matahari tidak mampu menapis. oleh itu, sangat penting bagi kita untuk mengenal pasti sesuatu produk itu dengan sedalamnya. biarlah kita banyak buat research sekalipun asalkan tidak memudaratkan.

👉 LIHAT SINI BAHAYA PARABEN




Oleh yang demikian harus kita memilih produk yang benar-benar selamat untuk kulit kita. terutama sekali produk yang diperakui selamat oleh KKM & juga yang telah diuiji klinikal. perlu pastikan produk tersebut tidak mengandungi Sebarang BAHAN KIMIA. tetapi perlulah semulajadi. 

Lebih bagus jika produk tersebut membuat & mempunyai LANDMARK STUDY




Bagus tak bagus shaklee ni..berani buat landmark study..sentiasa uji produk-produk die.. Demi nak membantu menyihatkan kita.

Korang tau tak? Shaklee adalah satu-satunya syarikat yang mempunyai landmark study. Keberkesanan, keselamatan sudah pun terbukti. tak dak sapa boleh argue noo.. nak tahu lebih detail??

klik SINI

Selepas kenal shaklee memang saya amalkan shaklee sahaja. tidak kira supplemen dalaman atau penjagaan luaran. kerana ia memang berkesan & DIJAMIN SELAMAT. 



Anda boleh lihat TESTIMONI ini :









Sebarang pertanyaan atau pesanan boleh hubungi /watsapp saya & saya akan memberi konsultasi pada anda sehingga anda berjaya. Amiinn Ya Mujib! 



Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 


Jangan tunggu lagi dan hubungi saya! 

Pengedar Sah Shaklee Senawang/ Seremban

Yaya Abd Aris
018 328 4995
qisyaireen.blogspot.com

#tsunamishaklee #greatSID 
#amazing10 #emeraldswift 
#shakleeeffect #emeraldfamily 
#liveamazing 
#WAHM #shakleesenawang


No comments:

Post a Comment

CARI DI SINI

Followers

TANYA DI SINI