Thursday, September 22, 2016

Mencari vitamin / supplemen yang selamat, berkesan & semulajadi ??

Assalamualaikum.. Salam sejahtera.. Berapa peratuskah anda semua percaya dengan vitamin atau supplemen yang anda makan sekarang adalah selamat? 


Ingat,jangan salah pilih..! Pilihlah yang selamat, yang semulajadi, yang berkesan. Dan saya, sangat yakin dengan supplemen shaklee..hihi

Bila time mkn supplemen shaklee, mmg kadang tu akn amik megadose.. Sampaikan hby pon terbeliak mata tgk kita mkn bnyak sgt..hihi..atas dasar percaya.


Shaklee adalah vitamin semulajadi. Bahan yg paling asli dan paling tulen dalam ramuan produk. Tanpa bahan tiruan, bahan kimia merbahaya. Dan ianya bukan vitamin sintetik yg mana ia dihasilkan dari manipulasi bahan kimia yg mempunyai ciri2 yg sama mcm dlm vitamin. So,sgt selamat kanπŸ˜‰ 

Sbb tu klu nk mkn sampai 10biji sehari pon blh..hihi..x bahaya.. And yg bestnya, effect  x perlu tnggu smpi berhari2, berbulan2.. Contohnya,mcm kita sembelit atau masa berpantang mesti seriau nk membuang kan..tp bayangkan 1st day sy start mkn ostematrix, bila masanya nk membuang tu mak aii senang giler la..haha.. Perut rasa kosong je.. 
Mkn vitamin lain effectnya sgt best tau! Mmg jatuh cinta sgt la ngan shaklee ni.. 😍 

Uollss nak cari supplemen untuk apa?? Bg tau saya..☺ saya akan guide sampai jadi.. Jgn malu2.. X kenal maka x cinta.. Jom tukar kepada yg organik,selamat untuk semua. 

#tsunamishaklee #SGV #bisnesdarirumah



#healthylovebeauty #sihatitunikmat #pengedarsahshakleesenawang #vitamincantik #sayagunasayajual

No comments:

Post a Comment

CARI DI SINI

Followers

TANYA DI SINI