Saturday, April 30, 2016

Rahsia kecantikan luaran dan dalaman...

" kecantikan adalah hak milik setiap insan"
Ya! Memang betul! Semua orang ingin cantik berseri. Cantik dalaman maka cantik juga la luaran kita. Hihi..  Tambah pula sekarang ni semuanya nak putih gebu mulus. Keluar tanpa make-up tetap nampak gebu anjal gitu. 
Rahsia krcantikan luar dan dalaman
Wanita mana yang tidak bercakap tentang kecantikan...memang tidak dinafikan sekarang ni ada macam-macam keluaran produk kecantikan. Sehingga ada yg konpius tang mana nak try dulu. Ok ke x? Sesuai ke dengan kulit muka kita ni? Selamat ke klu kita makan ni? Ada apa2 effect ke dikemudian hari nanti ? Hmmmm... Banyak sangat soalan yang bermain di kepala ni kan.. Kita nak sihat dalaman, pada masa yg sama kulit wajah pon nak jaga. Tambah klu ada yg punya jerawat kat muka, muka berminyak, white/blackhead...uishh! Banyak sgt la haih.. 

Xpe, jgn risau.. Sebenarnya kalau kita xnak kulit kusam, tona x sekata kita kenalah jaga masalah dalaman kita, terutama sekali untuk akak-akak ni.. Sbb yg abg-abg ni x kisah pon kadang-kadang.. Ada yg relek je guna sabun mandi tuk cuci muka nih. Tp x semua gitu..ada juga yg jaga betul-betul.. Mengalahkan perempuan pun ada.. Haha.. Gurau... 

Ok, tak yah banyak sgt membebel.. Kita kenalkan kat awak-awak semua... Vivix shaklee... Supplemen anti-penuaan yang terbaik di malaysia ni.. Bukan sahaja untuk kecantikan luaran tau..tapi yg best untuk kesihatan dalaman juga. Mana yg ada penyakit-penyakit kronik bolehlah consume vivix ni.. Sangat sedap! Dengan 1 sudu sehari dapat kembalikan keremajaan tu.. Wah! Gitu.. 
Apakah kehebatan Vivix Shaklee?

a) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.

b) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.



c) Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.



d) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)




Bagaimana Vivix bertindak dengan berkesan?



Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.




Kebaikan & kelebihan Vivix Shaklee



* Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan



* Memelihara keseluruhan kesihatan 



*Mengurangkan sakit sendi dan pelbagai risiko penyakit merbahaya.



* Anti oksida yang sangat baik - awet muda, menghilangkan kedutan, melembut serta mencantikkan kulit



* Membantu anda merasa lebih bertenaga - memberi rasa fresh sepanjang hari!



* Mengurangkan risiko kanser



* Mengurangkan komplikasi penyakit diabetis



* Menguatkan sistem imun



* Membantu berhenti merokok!



* Mengurangkan berat badan



RAHSIA KECANTIKAN ARTIS MALAYSIA...



Testimoni yang sihat & cantik dengan vivix..








Haaa...tu diaaa..best kan vivix nih.. Ni baru tunjuk skit je.. Ramai sgt dah yg consume vivix ni.. Sihat dalaman cantik luaran.. 


Sebarang pertanyaan atau pesanan produk boleh hubungi /watsapp saya & saya akan memberi bimbingan serta konsultasi pada anda sehingga anda berjaya/mencapai target. Amiinn Ya Mujib! 

Founder at HealbeauThy Family
- The Achiever -

Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 
Jangan tunggu lagi dan hubungi saya! 

 klik sini

You are not paying for the supplement, but you are investing on your health.

Pengedar Sah Shaklee Senawang / Seremban

Pengeposan seluruh malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Yaya Abd Aris
018 328 4995
Qisyaireen.blogspot.com






No comments:

Post a Comment

CARI DI SINI

Followers

TANYA DI SINI