Saturday, December 3, 2016

SET BERPANTANG YANG PALING LARIS DAN MUJARAB

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. Selamat berpantang pada yg sedang berpantang.. Pada mommies yang sedang hamil dan bakal melahirkan saya doakan agar mommies2 sekalian dipermudahkan bersalin, sihat ibu & anak, mendapat anak yg comel, & selamat berpantang jugak..hihi.

Kali ni saya nak kongsikan set berpantang yg paling best masa kini..saya dah cuba dan perubahan yg saya nmpk sangat cepat tau.. Baby pun dapat effect nya.. Jamu moden.

Set itu adalah SET BERPANTANG SHAKLEE. Set paling femes. Saya sendiri pun amalkan set berpantang ni sampai sekarang..bukan je untuk berpantang tau..bila-bila dan sesiapa pun blh makan tau.. Set pantang juga la set yg pertama saya jual, ahli downline saya yg pertama beli set ni, kebanyakkan dari offline sebab kita share sendiri kepada mereka..

Dah ada juga yg siap booking set berpantang ni untuk next year..hihi.. Sebab mmg best set ni..☺👍👍 complete! Ank-ank sy sendiri pun boleh dikatakan 'anak shaklee'. Qisya & Qaireen sume sempat saya consume set ni.. Alhamdulillah..😘😘😘 memang akan nampak perubahan tau.. 

Btw, set ni terdiri daripada ESP ❤ ZINC LECITHIN ❤ BCOMPLEX ❤ ALFALFA ❤ VITALEA ❤ OSTEMATRIX ❤ VITA-C . 
Set ni ada set basic, set premium & set exclusive.. Nak full pakej ada termasuk slimming, kecantikan, dalaman wanita, penyusuan. kalau nak try selain dari set yg ada pun boleh..bagi tau je kita blh suggestkan.

Ini adalah set basic berpantang shaklee. 
Ini set premium berpantang shaklee.
Ini set exclusive berpantang shaklee.

Kalau tgk balik item2 produk tu sume orang boleh consume kan..tak semestinya org yg berpantang.. Lelaki pun boleh makan..ada khasiatnya yg tersendiri. 

Sebarang pertanyaan atau pesanan boleh hubungi /watsapp saya & saya akan memberi konsultasi pada anda sehingga anda berjaya. Amiinn Ya Mujib! 
Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 

Jangan tunggu lagi dan hubungi saya! 

Pengedar Sah Shaklee Senawang/ Seremban

Yaya Abd Aris
018 328 4995
qisyaireen.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

CARI DI SINI

Followers

TANYA DI SINI