Thursday, December 22, 2016

Pelaburan kesihatan yang terbaik buat saya & keluarga

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. Semua orang ada passion sendiri kan.. Ada yg suka komik, ada yg suka nonton drama kesukaan.. Hihi.. Mcm saya, "Lama-lama jadi suka!" Suka apa? Suka shaklee laa..hihi..


Ai mmg dah obses dan jatuh cinta sgt dgn shaklee.. Walau pada mulanya nk makan saja. tak mau jd pengedar, tapi bila dah lama-lama merasa EFFECT POSITIF shaklee ni..excited nak kongsikan pada orang ☺ 

Biz ni lebihkan kepada keberkesanan produk..apa yg bagus untuk kesihatan kita.. Bersaing secara sihat dalam perniagaan.. Selamat, berkesan & semulajadi.. Ada landmark study yg buat sy lebih yakin lagi.




Nak tau tak?? Ini adalah syarikat pemasaran rangkaian yg PERTAMA berdasarkan kemampuan pengedar untuk mengajar orang lain.. Mereka menubuhkan rancangan perniagaan yang membenarkan sesiapa sahaja. Tidak kira Pendidikan, Pengalaman, Status, latar belakang kewangan, Umur atau pengalaman kerja. Semua orang berpeluang.



Best kan! Dan jangan tak tahu..dalam keluarga shaklee ni pun ada PAKAR NUTRISI, DOKTOR, PHARMACIST, PAKAR BIZNES & sebagainya.. Kalau mereka pun memilih shaklee kenapa tidak kita kan.. 

Pentingnya kita menjaga kesihatan kita ..untuk jangka masa yang panjang. Kalau sakit macam mana nak beribadah kan.. Mcm mana nak khusyuk kan.. Dengan izin & petunjukNya lah saya suka dengan bisnes shaklee ni. Anda nak join sama? Merasa kebaikan yg  menyeluruh ni.. 👍☺

Sebarang pertanyaan atau pesanan boleh hubungi /watsapp saya & saya akan memberi konsultasi pada anda sehingga anda berjaya. Amiinn Ya Mujib! 



Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 


Jangan tunggu lagi dan hubungi saya! 

Pengedar Sah Shaklee Senawang/ Seremban

Yaya Abd Aris
018 328 4995
qisyaireen.blogspot.com

#tsunamishaklee #greatSID 
#amazing10 #emeraldswift 
#shakleeeffect #emeraldfamily 
#liveamazing 
#WAHM #shakleesenawang

No comments:

Post a Comment

CARI DI SINI

Followers

TANYA DI SINI