Wednesday, November 30, 2016

Harapan dan target dalam bisnes shaklee.

Semua org ada impian , target dalam kehidupan kan. Tak kisah la apa pun target anda pasti nak kecapi walau susah mcm mna pun. Go! Go! Cyaiyok! 😃💪💪



Dari tak tahu apa2 pasal blog..sy belajar sikit2..tanpa mengharap sesiapa pun.. Sy tak malu nak tanya2 org apa yg perlu buat (walaupun ai ni pemalu orgnya 😅) Nak share macam2 dekat orang ramai tntang kebaikan yg sy dapat.
.

Rezeki dari Allah.. Tiada penghalang buat sy nak terus maju. Saya nak berusaha lagi supaya sy dapat naik rank seterusnya.  InSyaaAllah. 
.

Sy memang akan betul2 commit dengan projek task tsunami shaklee ni. Sbb nak dikenali lagi sbgai pengedar shaklee. Setakat ni selain dari sharing secara offline, cust sy kebanyakkan jgk dtg dri hasil blog. Jadi, sy kenalah tingkatkan lagi sharing di blog kan..hihi.. InSyaaAllah, sy bayangkan tahun depan saya ada ramai lagi kawan2 merangkap cust sy😃
.

Tujuan sy ikhlas nak membantu semua org..tak kisah lah dari segi kesihatan mahupun kewangan.. Moga terlaksana... Amiinn Ya Mujib..

Doakan kejayaan saya ya😊

Sebarang pertanyaan atau pesanan boleh hubungi /watsapp saya & saya akan memberi konsultasi pada anda sehingga anda berjaya. Amiinn Ya Mujib! 



Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 


Jangan tunggu lagi dan hubungi saya! 




Pengedar Sah Shaklee Senawang/ Seremban

Yaya Abd Aris
018 328 4995
qisyaireen.blogspot.com

#tsunamishaklee #greatSID 
#amazing10 #emeraldswift 
#shakleeeffect #emeraldfamily 
#liveamazing 
#WAHM #shakleesenawang





No comments:

Post a Comment

CARI DI SINI

Followers

TANYA DI SINI