Sunday, November 27, 2016

Mengapa penting membeli produk yang mengandungi Landmark Study.

Hati-hatilah memilih produk. Pastikan ianya mempunyai landmark study. Pastikan vitamin yg anda mkn benar-benar berkesan dan tiada kesan sampingan. 
.
Pemakanan & gaya hidup sekarang ni akan mempengaruhi kehidupan kesihatan kita. Kita jangan tengok sekarang tapi lihatlah masa akan datang nanti.


Bagi sesuatu penyakit pun akan develop dlm jangka masa yg panjang (10 - 30 tahun lamanya) time tu barulah nampak kesan sampingan pada buah pinggang, Organ-organ lain & sebgainya.. 
.
Shaklee sendiri buat kajian unggul tentang vitamin shaklee, adakah benar apa yg dikatakan bhawa shaklee betul2 memberi kesan yg baik pada kesihatan.
.
Dan keputusan yg sangat memeranjatkan tahap kesihatan pengguna vitamin shaklee terbukti LEBIH BAIK daripada pengguna vitamin lain, malah lebih teruk berbanding org yg tidak mkn apa-apa vitamin.


Sebab tu penting sangat-sangat untuk kita ambil tahu tentang vitamin/ supplemen yg kita mkn sekarang. Seeloknya tanya awal-awal kpda penjual vitamin anda &  pastikan betul2 supaya kesihatan anda tidak terjejas masa akan datang.
Pilihlah shaklee! Saya yakin dengan shaklee..kerana ia mempunyai landmark study, Selamat, Berkesan & Semulajadi.  

#tsunamishaklee 
#landmarkstudy #shakleeeffect 
#liveamazing

Sebarang pertanyaan atau pesanan boleh hubungi /watsapp saya & saya akan memberi konsultasi pada anda sehingga anda berjaya. Amiinn Ya Mujib! 



Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 


Jangan tunggu lagi dan hubungi saya! 


Pengedar Sah Shaklee Senawang/ Seremban

3 comments:

CARI DI SINI

Followers

TANYA DI SINI