Friday, November 4, 2016

Changing Brands can Change your life : heal thy love beauty : duniaku

Jangan pernah jemu dengan wall/blog  saya yer..hihi..sbb sy mmg dah sangat obses dengan shaklee ni.. 


Asbab pertama saya jadi pengedar adalah kerana vitamin yg dipercayai..tiada bahan kimia..semulajadi.. Selamat untuk ahli-ahli keluarga saya. (Walau pada mulanya jd ahli berniat untuk makan sendiri je) . Tapi bila dah lama-lama makan..kita da rasa kebaikkan die..pelan-pelan saya share pada ahli keluarga yg rapat. Niat tak nak jual pon,just nk share apa yg bestnya shaklee ni. 

Mungkin Allah nk beri petunjuk kat saya, kawan-kawan pula yg tanya2 apa yg sy mkn untuk pantang, untk milkbooster dan sebagainya lah..akhirnya saya hepi sbb rasa mcm dapat bantu diorg dari segi kesihatan ni. Seronok bila org lain pun merasa khasiatnya. 

Asbab kedua, sy dapat dekatkan lagi diri dengan Allah 😌 Betul lah, hati manusia ni milik Allah kan. Klu tak kerana izin-Nya takkan ada org yg akn percaya kan sy dan shaklee kan. Takkan sy mampu untuk berniaga kan. 

Shaklee is da best product lah! Dlm banyak2 produk yg sy dah makan, rasa xblh lawan dgn produk shaklee. Klu dulu, sy tak tau pon shaklee ni siap ada landmark study sume. Bila da study, baru sy tau ini jalan yg betul. Lg bertambah-tambah la keyakinan tu..hihi. Kita xkn berani claim product kita the best klu kita sendiri takde bukti yg kukuh. Setakat ckp mulut ni sapa-sapa pun buleh noo.. Yg penting sendiri rasa, sendiri tau dan sendiri ingat. Hihihi..  

❤❤❤ Sangat Berbaloi untuk jaga kesihatan kita dengan Shaklee❤❤❤

Sebarang pertanyaan atau pesanan boleh hubungi /watsapp saya & saya akan memberi konsultasi pada anda sehingga anda berjaya. Amiinn Ya Mujib! 



Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 


Jangan tunggu lagi dan hubungi saya! 


Pengedar Sah Shaklee Senawang/ Seremban

Yaya Abd Aris
018 328 4995
qisyaireen.blogspot.com

#tsunamishaklee 
#landmarkstudy 
#shakleeeffect 
#liveamazing

No comments:

Post a Comment

CARI DI SINI

Followers

TANYA DI SINI