Thursday, November 3, 2016

Punca jerawat tumbuh, berat badan susah turun, sembelit... Atasinya dengan cara ini.

Assalamualaikum dan Salam sejahtera... Saya  nak tanya awk semua...ada tak atau pernah tak mengalami masalah ni ???
- Sembelit
- keluar jerawat yg tak 'habis2'..(yg satu ni pun x pecah lagi, dah keluar lagi satu.) 
- Berat badan susah nak turun..tak pun berat badan korg cepat betul naik (susah nak menten)
- mood selalu swing ( cepat nak marah2, rasa cemas, rasa slalu ada je yg tak kene. Stress! )
- cepat letih & lesu
- insomnia (susah tidur malam)
- perut buncit (walaupun awk dah kurus)
- sugar craving (rasa nk mkn manis2 je)

Haaa...tolong baca sampai habis. 

kalau ada salah satu atau lebih.. Tak pun semua pun ada...maknanya anda harus kena DETOX!! hihi..jgn tunggu lama-lama lagi sebab dalam badan uols da penuh TOKSIN woo..
.
Toksin yg banyak , usus akan kotor, penuh dengan bahan buangan yg beracun. Apa yg kita sentuh, kita hidu, kita guna, kita sapu ke kulit, pemakanan yg tidak seimbang, tekanan hidup semua akan jadi punca badan kita bertoksin. 
.
Toksin ni kene buang. Toksin terdapat pada seluruh organ manusia, dimana sebahagian besarnya terhasil apabila sisa makanan yang tidak dicerna sepenuhnya, pemakanan ubat-ubatan kimia, merokok dan sebagainya. 
.
Bayangkan kalau kita yg hidup dah hampir 40-50 tahun tapi tak pernah detox badan buang toksin.fuh! Bermaharajalela lah toksin2 , parasit kat dlm badan kita ni.. Bahaya tu! Sebab tu mudah sakit, susah nak kawal pemakanan, mcm2 lah. 
.
Pengalaman saya sendiri bab jerawat tuh. X abis masak lgi satu, dah tumbuh tempat lain pulak. Sy sembelit. Seminggu membuang seciput-seciput je..haa..mls nk cerita lebih-lebih.. Tapi lepas cuci usus, jerawat kecut sendiri..dah tak tumbuh. 'Melabur' dengan senang hati. Pembuangan sgt lancar..perut tak buncit.. So,mmg bagus klu detox badan ni. Cara paling mujarab kalau betul2 korg nak kulit cantik, kurus, sihat mmg kene detox.

Macam mana saya buat ?? Selain ambil makanan yg seimbang, saya amalkan supplemen shaklee.  Paling saya suka makan Herb-lax , Alfalfa complex, Vitamin C , Esp  & Lecithin. 

Klik SINI untuk ketahui lebih lanjut tentang DETOX

Nak set detox bajet ?? 
Cara detox yg mudah ??

Sebarang pertanyaan atau pesanan boleh hubungi /watsapp saya & saya akan memberi konsultasi pada anda sehingga anda berjaya. Amiinn Ya Mujib! 

Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 


Jangan tunggu lagi dan hubungi saya! 


Pengedar Sah Shaklee Senawang/ Seremban

Yaya Abd Aris
018 328 4995
qisyaireen.blogspot.com

#tsunamishaklee 
#landmarkstudy 
#shakleeeffect 
#liveamazing

No comments:

Post a Comment

CARI DI SINI

Followers

TANYA DI SINI