Wednesday, February 21, 2018

Turning point yang mampu mengubah hidup saya

Semua orang ada peristiwa atau perkara yang paling diingati dan yang menjadi turning point untuk macam-macam perubahan pada diri sendiri atau kehidupan kita kan. Masing-masing ada peristiwa tersendiri. 
"No one knows you better than you know yourself. So, don’t allow anyone to change your energy. Don’t waste your time or your life on people who put you down."  

Lumrah kehidupan. Ada pasang surutnya. Dalam bisnes pun sama. Tapi bila dah kenal diri kita, kita tahu tahap kemampuan diri kita. Apa yang kita nak, apa yang kita ingin capai. Untuk apa dan siapa kita buat? InSyaaAllah niat yang betul kerana Dia segalanya dipermudahkan. 

Kalau dulu malu nak berniaga..orang tanya kenapa nak niaga lagi? Tak cukup duit ke? Laki tak bagi duit ke? Semuanya soalan-soalan unsur negatif rasanya..haha.Tapi ketepikan semua tu..ai kental je, buat je apa yg ai nak buat. Ye dak? 

Asalnya nak makan shaklee je..tapi bila dah rasa effect shaklee tu, kita pun kongsikan. Bila orang suka dan rasa perubahan kita pun jadi lebih excited nak kongsikan dengan orang luar pula. Lebih ramai yang dapat manafaat, lebih kuat perasaan nak sampaikan. Tak gitu? 

Hope saya terus sihat dan berjaya untuk memberi bantuan kesihatan , kewangan pada semua orang. Amiinn..

Sebarang pertanyaan atau pesanan produk boleh hubungi /watsapp saya & saya akan memberi bimbingan serta konsultasi pada anda sehingga anda berjaya/mencapai target. 
Amiinn Ya Mujib! 

Founder at HealbeauThy Family 
- The Achiever -

Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 
Jangan tunggu lagi dan hubungi saya! 
 klik sini

You are not paying for the supplement, but you are investing on your health.

Pengedar Sah Shaklee Senawang / Seremban

Pengeposan seluruh malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Yaya Abd Aris
018 328 4995
Qisyaireen.blogspot.com

#tsunamishaklee #tsunami2018 #sihatcantikberjaya #sihatitunikmat #healbeauThy

No comments:

Post a Comment

CARI DI SINI

Followers

TANYA DI SINI