Tuesday, February 20, 2018

Inspirasi untuk anda menjadi yang lebih baik lagi dalam kehidupan

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua pembaca.. Dah masuk nombor baru..2018..tak boleh dah nak patah-patah balik..ye dak? Walau bukan mengikut kalendar islam, tapi kita semua tetap ada azam baru kan.. Azam nak memberi inspirasi perubahan hidup buat diri sendiri dan orang lain. InSyaaAllah kita mampu! Amiinn Ya Mujib! 
inspirasi untuk anda menjadi yang lebih baik lagi dalam kehidupan

Setiap SID (Shaklee Independent Distributor) seperti saya adalah sumber inspirasi kepada orang-orang lain diluar sana. Kerana tugas saya memberi makna yang sangat besar buat anda semua. Lembaran baru,azam baru, cycle baru demi memberi semangat baru pada semua orang. 

Yang memberi ispirasi oleh orang-orang yang berjaya dalam hidupnya. Maka, saya pun nak menjadi pejaya dan memberi inspirasi dalam hidup orang lain. Perubahan bermula dengan kata-kata dan perbuatan. Nikmat kesihatan dan kejayaan yang kita semua dapat, kita raikan dengan memberi inspirasi buat orang lain. 

"Sahaja aku mulakan lembaran baru kerana Allah ta'ala".. Dan semestinya berdoa kaya, berjaya, istiqomah, sihat dunia akhirat untuk diri sendiri dan orang lain. kongsikan kebaikan, tunjukkan perubahan. Kita sama-sama mengubah mendung menjadi sinar mentari buat diri kita. Amiinn 

Dengan menyampaikan segala kebaikan produk shaklee menjadi keutamaan saya. Saya dah guna, saya dah pakai jadi tak menjadi kesalahan untuk saya kongsikan pada anda. Sebab saya yakin dengan apa yang saya ingin kongsikan. 


Sebarang pertanyaan atau pesanan produk boleh hubungi /watsapp saya & saya akan memberi bimbingan serta konsultasi pada anda sehingga anda berjaya/mencapai target. 
Amiinn Ya Mujib! 

Founder at HealbeauThy Family 
- The Achiever -

Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 
Jangan tunggu lagi dan hubungi saya! 
 klik sini

You are not paying for the supplement, but you are investing on your health.

Pengedar Sah Shaklee Senawang / Seremban

Pengeposan seluruh malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Yaya Abd Aris
018 328 4995
Qisyaireen.blogspot.com




#tsunamishaklee #tsunami2018 #emeraldteam  #healbeauThyfamily #theachiever

No comments:

Post a Comment

CARI DI SINI

Followers

TANYA DI SINI