Wednesday, February 21, 2018

HealbeauThy Family | yaya shaklee - Ubah kehidupan anda

Bila sebut Microsoft mesti orang teringat tentang Bill Gates. Bila sebut Naelofar terus teringat Neelofa. Bila sebut dUckScarf sudah tentu Vivy Yusof. Inilah dunia yang berwawasan, masa untuk bijak mencari ruang dan peluang.
HealbeauThy family | yaya shaklee-ubah kehidupan anda
Zaman sekarang serba maju, kalau lambat kita akan ketinggalan. Jadi peluang macam mana yang perlu kita grab? Peluang untuk mengubah kehidupan agar lebih sihat dan berjaya tentu sekali.

Semua orang nak Sihat Cantik dalaman luaran , nak kaya berjaya dunia akhirat.. Bila sihat, kita mampu bekerja, menjaga keluarga, beribadah hendaknya.. Sebab takde siapa pun yang dapat bantu kita melainkan diri kita sendiri yang kuat. 

Visi saya mudah.. Nak membantu orang lain tidak kira dari segi kesihatan mahupun kewangan. Kerana itulah saya saya ambil peluang sebagai pengedar sah shaklee ini untuk membantu semua orang. Ini adalah sumber pahala saya juga.

Kita tahu tentang kebaikan yang shaklee sediakan untuk kita. Saya bangga jual shaklee. Shaklee nak kita ubah gaya hidup lebih sihat dengan cara yang sihat. Shaklee always safe. Dengan adanya landmark study shaklee, lagilah buatkan kami ni jadi lebih yakin dan bersemangat lagi untuk kongsikan pada anda. 
Jadi, ingat healbeauThy ingatlah yaya shaklee. apa maksud healbeauThy?? heal itu sembuh. healthy itu sihat. Beauty itu cantik. Jadi, healthy living with shaklee is a beautiful things.  Sihat itu kan nikmat. Indahnya hidup secara sihat kan.. Kekal cantik maaaacam orang yang dalam gambar atas ni.

Heliza helmi, semua orang kenal kan..beliau pun nampak perubahan rakannya bila dah makan vivix, jadi beliau pilih untuk hidup lebih sihat lagi dengan vivix.  Nak cantik dan sihat bersama vivix. Kan indah tuu..

BACA SINI -->> NAK TAHU APA ITU VIVIX?

Buat duit dengan menulis blog. Jana pendapatan sampingan dengan group kami. Manfaat buat diri sendiri dan kita bantu beri manafaat pada orang lain. 

Sebarang pertanyaan atau pesanan produk boleh hubungi /watsapp saya & saya akan memberi bimbingan serta konsultasi pada anda sehingga anda berjaya/mencapai target. 
Amiinn Ya Mujib! 

Founder at HealbeauThy Family 
- The Achiever -

Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 
Jangan tunggu lagi dan hubungi saya! 
 klik sini

You are not paying for the supplement, but you are investing on your health.

Pengedar Sah Shaklee Senawang / Seremban

Pengeposan seluruh malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Yaya Abd Aris
018 328 4995
Qisyaireen.blogspot.com



#tsunamishaklee #tsunami2018 #emeraldteam  #healbeauThyfamily #theachiever #sihatcantikberjaya

No comments:

Post a Comment

CARI DI SINI

Followers

TANYA DI SINI