Saturday, November 11, 2017

Esp Vs Collagen powder shaklee. Mana lebih hebat ??

Assalamualaikum.. Dah breakfast? Jangan skip breakfast okay..breakfast sy mesti ada Esp. Sumber protein terbaik. Ada 9 asid amino yg kita perlukan. Sama mcm collagen powder juga. Yg membezakan ialah sumbernya. Esp dari Soya non-gmo manakala collagen pula dari sisik ikan merah. 
Esp Vs Collagen powder shaklee. Mana lebih hebat?
Kedua-duanya sama penting. Ada kepentingan dan khasiatnya. Tak cukup kolagen pun boleh jadi masalah tau. Jangan pandang remeh hal ni. Kolagen kan bukan untuk cantik je. 
Haa..dah baca? Takutkan..
ESP pula adalah minuman PROTEIN yang general di mana jika ada sel-sel kekurangan protein, minuman ini membantu memperbaiki kerosakan dan membentuk sel-sel baru. Bahasa mudahnya, kalau kita ada banyak sel-sel mati, sel ni nak tukar sel baru tapi tak boleh sebab tak cukup protein. Jadi dengan esp sel tu akan buatlah kerjanya. Hihi.. Kalau kata parut jerawat tu kira sel mati lah. Nak hilangkan parut jerawat boleh consume esp tau. 

Tetapi, Collagen Powder Shaklee hanya fokus kepada pembentukan collagen di dalam badan kita. Collagen merupakan salah satu jaringan protein yang penting di dalam tubuh badan kita.
Kalau anda dah baca link yang saya beri tadi mesti anda tahu betapa pentingnya kolagen untuk tubuh badan kita ni. 

Apa asid amino ni??
Asid amino adalah kimia protein blok binaan dan boleh dipanggil blok binaan untuk kehidupan. Tubuh kita dibangunkan oleh blok-blok binaan ini. Asid amino yang menyumbang kepada kesihatan sistem saraf, struktur otot, pengeluaran hormon, organ-organ penting dan struktur sel. Ia benar-benar penting untuk kesihatan.

Baca ni dengan lebih jelas lagi 
-->> APA ITU ASID AMINO 

Kenapa penting??
Berjuta sel badan kita diserang radikal bebas setiap hari. Sel kita ni selalu mati dan diganti dgn yang baru. Bila sel-sel yang diganti tu makin lama makin tak sihat sebab tak cukup protein, itu yg macam-macam penyakit menyinggah.

Jerawat, kulit bermasalah, imun lemah, badan lemah dan banyak lagi. Ada asid amino yg tak boleh dihasilkan oleh badan, semua sel perlukan protein yang cukup. Oleh itu, betapa pentingnya consume esp dan collagen ni. Sama-sama beri manfaat. 
Moga bermanfaat pada yg membaca. 

Sebarang pertanyaan atau pesanan produk boleh hubungi /watsapp saya & saya akan memberi bimbingan serta konsultasi pada anda sehingga anda berjaya/mencapai target. 
Amiinn Ya Mujib! 

Founder at HealbeauThy Family 
- The Achiever -

Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 
Jangan tunggu lagi dan hubungi saya! 

 klik sini

You are not paying for the supplement, but you are investing on your health.

Pengedar Sah Shaklee Senawang / Seremban

Pengeposan seluruh malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Yaya Abd Aris
018 328 4995


Qisyaireen.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

CARI DI SINI

Followers

TANYA DI SINI