Thursday, November 9, 2017

MINUMAN KESIHATAN YANG TERBAIK DIDUNIA | BERKESAN, SELAMAT & SEMULAJADI

Sekarang ni macam-macam minuman kesihatan yang ada di pasaran. Tak kisah la dari luar negara mahupun yang dalam negara.. Dari yg mahal sehinggalah yang murah.. Banyak sangat dah pilihan. Jadi, sebagai pengguna haruslah bijak memilih. Takut tersalah pilih kelak merana diri. Perlu buat research secara mendalam tentang minuman kesihatan yang anda inginkan. Demi masa yang panjang.
Minuman kesihatan yang terbaik didunia. Berkesan selamat dan semulajadi.
Kenapa saya kisahkan tentang semua ni? Kalau saya diberi pilihan untuk memilih, saya akan pastikan pilihan itu mempunyai nilai kualiti yang tinggi. Selamat diminum dalam jangka masa yang panjang. Kita nak minum untuk kekal sihat kan. Sihat itu kan nikmat. Perlu ada landmark study | ada kajian klinikal. 

Sebab apa? Sebab kita tak tahu kandungan tonik kesihatan tu apa dia..kalau tahu, bagaimana prosesnya? Dari mana sumbernya? Siapa yang proses? Banyak persoalan kan. Yang kita nak betul ke mujarab? Betul ke selamat? 

VIVIX PILIHAN KAMI
Saya nak tekankan sekarang mengenai vivix. Minuman kesihatan yg terbaik dah bagi saya. Kenapa??

Baca sini -->> APA ITU VIVIX ??

 Apa yg membezakan vivix & minuman kesihatan lain ni ???

Haa..ok nak cerita sikit naa.. Vivix ni da ada 5 patent. Hanya ada dengan shaklee sahaja. Kandungan vivix yang sangat mantap dah membezakan vivix dengan produk lain. ( dah baca apa itu vivix? Dari situ kita boleh tahu kandungannya )

>>> All natural, polyphenol blend dari 4 bahan berkuasa
>>> Bukan setakat resveratrol ttp memberi gabungan res+ 15 jenis polyphenol 
>>> 10x lebih berkuasa
>>> Based on muscadine grapes, salah satu sumber buah yang jarang ditemui 
>>> Cold filling extraction process utk preserve bioactive polyphenol dan pastikan kualiti paling tip top.

* Only Shaklee uses an exclusive, patent-pending extraction process to deliver this full spectrum of concentrated polyphenols, isolating key ingredients from the most bioactive parts of grapes *
Kandungan utama vivix Iaitu Resveratrol. Resveratrol is a polyphenic compound yang kita boleh jumpa dalam grapes, some types of berries, japanese knotweed , peanuts, & wine..tapi kandungan *VIVIX ni 10x lagi hebat kandungannya dr resveratrol sahaja.

Vivix adalah cecair pekat (concentrated liquid) dan ianya bukan jus. Vivix mempunyai kebaikan yang lebih meluas kerana ia membantu kita memperbaiki sel dan menjana sel baru dengan kelebihan yang didapati daripada bahan-bahan utamanya. 

NILAI ORAC (Oxygen radical absorbance capacity ) ORAC adalah kaedah bagi mengukur kadar antioksidan di dalam sesuatu bahan. Vivix menduduki tempat teratas dengan nilai ORAC 6,800 berbanding yang lain dimana nilai ORAC jauh lebih rendah.
Pengambilan Vivix selama 30 hari bersamaan dengan jumlah resveratrol di dalam 3,000 gelas red wine. 1 sudu teh Vivix bersamaan dengan jumlah resveratrol di dalam 100 gelas red wine! 
Para saintis telah menjalankan kajian dan hasil kajian mendapati orang-orang perancis gemar memakan daging yang tinggi lemak tetapi kadar penyakit jantung tetap rendah, kerana terdapat Resveratrol pada wain merah.

Banyak lagi kelebihan sebenarnya bila mengamalkan vivix ni..dan ia bukan  sebaragan produk. Produk yang bermutu tinggi tapi diberikan harga yang sangat berpatutan demi kesihatan kita yang berkekalan. 

Dan paling penting perlu tahu, vivix bukanlah ubat yer. Bukan dah makan 1 sudu vivix tu terus boleh baik. Saya tak nak guna perkataan rawat atau sembuhkan.. tapi dengan hasil yang konsisten, tak mustahil kita boleh menjaga kesihatan dengan baik , mencegah dan menghalang lagi penyakit-penyakit kronik tu bertambah. 

Baca Sini -->> Landmark Study Shaklee

Nak research lagi, bacalah pasal landmark study shaklee. Dari situ pun da menunjukkan produk shaklee selamat, berkesan & semulajadi. 

Sebarang pertanyaan atau pesanan produk boleh hubungi /watsapp saya & saya akan memberi bimbingan serta konsultasi pada anda sehingga anda berjaya/mencapai target. 
Amiinn Ya Mujib! 

Founder at HealbeauThy Family 
- The Achiever -

Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 
Jangan tunggu lagi dan hubungi saya! 

 klik sini

You are not paying for the supplement, but you are investing on your health.

Pengedar Sah Shaklee Senawang / Seremban

Pengeposan seluruh malaysia termasuk Sabah & Sarawak

Yaya Abd Aris
018 328 4995
Qisyaireen.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

CARI DI SINI

Followers

TANYA DI SINI