Thursday, February 16, 2017

Sumber pendapatan sampingan : Kenapa perlu buat bisnes online ??

Kenapa kita perlu mula menjinakkan diri dalam bisnes online ?? Saya cakap ni bukan kerana saya buat shaklee semata.. Sebelum buat shaklee pun saya dah pernah buat jualan online. Dan bagi saya ianya adalah salah satu sumber pendapatan yg harus kita buat. Pendapatan sampingan yang dapat membantu kita masa kini. 


Banyak faedahnya buat bisnes online ni. Dengan keadaan ekonomi kita sekarang. Harga barang naik. Kita rasa terbeban dengan semua ni kan..takkan kita nk berada di takuk yg sama, mesti kita ada mcm2 benda nak buat..plan kehidupan kita. 

1. Dengan bisnes online kita dapat membantu TINGKATKAN TARAF KEHIDUPAN kita. Membantu ekonomi keluarga dan sebagainya. Kalau dulu blanja tiap2 bulan 200-300..sekarang, tak sah cecah 400.. Walaupun tak lah beza banyak tapi ttp beza bertambah kan..so, nak bantu mcm mne? Dengan bisnes online la. Tak kisah la bisnes lain atau bisnes yg sama. 

2. Tidak memerlukan KRITERIA atau taraf PENDIDIKAN TERTENTU. Ada je saya tgk jutawan online yg taraf pendidikannya rendah.. Org tak pandang pun. Tak tau nk buat? Ramai dan banyak cara blh belajar. Nak seribu daya xnak seribu dalih. Dalam bisnes shaklee ni pun WAHM mampu raih pendapatan 3,4,5,6 angka tau. 

3. Kita boleh BUAT APA YG KITA SUKA. Kalau kita suka mekap2..kita blh jual brg mekap. Kita suka fesyen2..kita blh jual pakaian..tudung.. Kita suka barangan kesihatan..jual la shaklee..hihihi....betul ni..apa yg kita suka kita blh jual, RISIKO RENDAH tak perlu nak bayar sewa kedai pun..bayar bil elektrik kedai..bayar yg sedia ada pun nak tercekik. Inikan pula nak top up byr benda lain pula. Kann

4. PELANGGAN 1 DUNIA. Macam saya di senawang..sampai ke miri - labuan - dan sebagainya pun blh.. Cust merata tempat.. Lagi luas perniagaan. Sekarang ni pun org bukak kedai kek di sini. Tapi ada buat secara online juga untuk memperluaskan lagi market jual kek nya. Untung kan. Lebih kurang gitu la. Tak kisah la bisnes apa pun. 

5. KOS MINIMA..tak perlu kluar modal bnyak2..ada yg tak perlu modal pun ada.. Jadi agen..betul.. Buat pun tak kira dimana2 kan.. Waktu bila nak buat pun tak kisah.. Nak atau tak nak je kita ni.. Saya dah suka dgn kerjaya yg saya ada sekarang. Cewah! Sapa nak join pun buleh aih..meh folo rapat2 😊

>>> Lihat SINI bagi memulakan perniagaan yg mudah, dipercayai & menguntungkan <<<

Nak cuba rangkaian produk shaklee ??
Nak jana pendapat dengan saya ??

Sebarang pertanyaan atau pesanan boleh hubungi /watsapp saya & saya akan memberi konsultasi pada anda sehingga anda berjaya. Amiinn Ya Mujib! 



Ingin mencuba rangkaian produk dari shaklee?? Anda ingin menjana pendapatan dengan shaklee?? Ingin mengubah hidup & kesihatan anda dengan shaklee?? 


Jangan tunggu lagi dan hubungi saya! 

Pengedar Sah Shaklee Senawang/ Seremban

Yaya Abd Aris
018 328 4995
qisyaireen.blogspot.com

#tsunamishaklee #greatSID 
#amazing10 #emeraldswift 
#shakleeeffect #emeraldfamily 
#liveamazing 
#WAHM #shakleesenawang

No comments:

Post a Comment

CARI DI SINI

Followers

TANYA DI SINI